A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Електронний кабінет водія став ще зручнішим. Додано опцію авторизації через BankID ПриватБанку!


29 Березня 2019

Як створити свій електронний кабінет водія?

Заходь на сайт Головного сервісного центру МВС e-driver.hsc.gov.ua.

Е-кабінет також доступний на Урядовому порталі kmu.gov.ua — у розділі «Електронні послуги».

Щоб авторизуватися в електронному кабінеті водія користуйтеся:

Mobile ID, що надається операторами мобільного зв’язку.

BankID — спосіб електронної ідентифікації громадян через українські банки
для надання адміністративних послуг через Інтернет. Доступ вже надають10 банків, серед яких, нарешті, і ПриватБанк!

Або скористуйтесь електронним підписом (ЕЦП). Отримати послуги ЕЦП фізична або юридична особа може в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). Сьогодні таких центрів в Україні 24. Інформацію про них можна отримати з Електронного реєстру суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, який здійснює акредитацію центрів сертифікації ключів.

Також , зазнач свою електронну пошту (інформація необхідна для сповіщень про штрафи та обтяження) та номер мобільного телефону (інформація потрібна для запису в електронну чергу). Необхідну  інформацію, можна додавати або корегувати в розділі «Мій профіль».

Більше інформації щодо авторизації за посиланням: https://id.gov.ua/faq.

У е-кабінеті громадянин може:

● переглянути інформацію про свої посвідчення водія (національне та міжнародне);
● дізнатися всю актуальну інформацію про свої транспортні засоби (технічні характеристики, право власності, історії авто);
● перевірити, чи накладені обтяження на ТЗ;
● оперативно одержати повну інформацію про адмінпорушення та сплатити штраф. Завдяки сервісу немає потреби стояти в черзі в банках чи заповнювати «від руки» платіжки. Тут користувач зможе швидко як сформувати платіж, так провести його онлайн.

Для охочих замовити індивідуальні номерні знаки в Електронному кабінеті водія доступна можливість швидкої перевірки, чи обраний знак вільний у даному регіоні, одразу дізнатися вартість і  замовити макет.

За допомогою е-Кабінету можна ефективно організувати свій візит до сервісних центрів МВС, обравши онлайн зручні дату й час. Сервіс допоможе уникнути черг та заздалегідь спланувати свій день. А якщо плани змінилися Ви можете самостійно скасувати запис до електронної черги.

Також є можливість перевірити будь-який транспортний засіб за VIN-кодом, що неабияк зручно під час купівлі-продажу авто.

Безкоштовна інформація:

  • остання операція з ТЗ;
  • дата останньої реєстрації ТЗ;
  • місце проведення останньої реєстрації (ТСЦ МВС);
  • марка;
  • модель;
  • номерний знак;
  • тип ТЗ;
  • призначення ТЗ;
  • рік випуску;
  • об’єм (потужність) двигуна;
  • колір;
  • тип пального;
  • кількість сидячих місць з місцем водія;
  • маса без навантаження;
  • повна маса.

Платна* інформація:

  • кількість власників;
  • наявність обтяжень на авто;
  • проходження обов’язкового технічного контролю;
  • наявність інформації про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних ТЗ;
  • кількість дорожньо-транспортних пригод за участю ТЗ;
  • дата першої реєстрації;
  • особливі відмітки.

*Інформація надається платно відповідно до Постанови КМУ від 25 березня 2016 р. No 260 «Деякі питання надання інформації про зареєстровані транспортні засоби та їх власників».

Сервіс надає дані, які не містять конфіденційної інформації власника ТЗ.

Якщо залишилися запитання, звертайтесь за телефоном (044) 290-19-88.